lutego 27, 2019

1. Mini Sal BB II Sleep Parade

Uwielbiam wspólne wyszywanie, zabawy blogowe i możliwość poznania nowych osób. W dodatku praca w grupie motywuje do szybszego działania, jak i zapobiega porzucaniu projektów. A my, hafciarki, kobiety, matki i żony, panie domu, kobiety sukcesu etc. cierpimy dość często na brak czasu i odkładanie niektórych rzeczy na później... No przyznać się ile nas jest? Powiedzcie ze nie jestem sama! ;) 


Zapasy sprawdzone, tamborek zwolniony i zamówienie zrobione. Zdjęcie jest naprawdę podglądowe, bo na większość nici niestety muszę zaczekać. Mam nadzieję, że moja paczka z brakującymi mulinami zaraz przyjdzie i będę mogła już zacząć haft. Nie mogę się doczekać! Pozdrawiam! 

4 komentarze:

  1. Taak, odkładanie na później to przypadłość ogólnoświatowa śmiem twierdzić, ale oczywiście trzeba z tym walczyć, zatem walczmy! :), ja czekam już tylko na 1 nitkę 003 , z nowej serii 35 kolorów, obleciałam wszystkie pasmanterie, wszyscy wybałuszali na mnie gały, o jakie kolory mi chodzi, wiec musiałam popędzić tradycyjnie do internetowego Hobby Studio bo oni tam maja naprawdę wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że też chcesz walczyć z tym naszym odkładaniem na później. Razem możemy tworzyć silną grupę wsparcia. ;) Tak więc, do roboty! ;)

      Usuń
  2. Zajmuję miejsce w pierwszym rzędzie podglądaczy :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 olazuch , Blogger